Leif Johansson, Xrayfoto

Besökare uppmärksammar bra service i Lund

De senaste tre somrarna, har Visit Lund delat ut excellent service pins till besökare i Lund. Tanken är att man sedan ska lämna vidare denna pin till någon i Lund som man tycker att man har fått enastående service av.

Tävlingen är till för att sätta fokus på vikten av att kunna erbjuda bra service och totalt  kommer det att finnas 1500 pins som ska delas ut. Bra service är bästa sättet att göra en stad attraktiv och därför uppmuntrar Visit Lund för fjärde året i rad alla i Lund att visa var den goda servicen finns. Det kan lika gärna handla om trevlig butiks- och hotellpersonal, servitörer eller guider.

Vinnare 2015

Vinnare 2015 blev Michaela Nohlborg som vann stort med hela 17 stycken mottagna pins under sommaren. Michaela arbetar som Guest Service Representative på hotell StayAt Lund. Även de verksamheter som fått 10 pins eller fler uppmärksammades med diplom. Även här stod StayAt Lund som vinnare med hela 58 mottagna pins.

 

Michaela var väldigt stolt över vinsten och ser det som ett härligt kvitto på det goda arbete som all personal på Stay At gör. Företagets värderingar i god service speglas väldigt tydligt i sommarens excellent service- tävling, då alla i personalen har blivit tilldelade minst varsin pin. Michaela hoppas att fler hotell uppmuntrar sina anställda att delta i nästa års service –tävling.